Najomiljenija gastro manifestacija Tjedan restorana održat će se u periodu od 7. do 16. ožujka 2014. godine, a sudjelovat će restorani s područja grada Zagreba i bliže okolice. Jelovnici svih restorana sudionika manifestacije bit će objavljeni u petak, 21. veljače, na web stranici Tjedna restorana. U 10 dana, koliko traje manifestacija, svi „gastroljupci“ moći će birati između 53 fantastična restorana, 159 predjela, glavnih jela i deserta, a ponegdje će uživati i uz uključenu čašu vina ili aperitiv.
Najukusniji Tjedan restorana do sad
Manifestacija Tjedan restorana svake je godine sve popularnija, a restorani su popunjeni do posljednjeg mjesta. Odlični jelovnici restorana više cjenovne kategorije prilika su da isprobate nešto novo i s obitelji ili prijateljima uživate u vrhunskim delicijama koje vam tijekom trajanja manifestacije restorani nude po svima pristupačnim cijenama.
„Na Koktel u Hotel“
Hoteli visoke kategorije uključuju se u akciju Tjedan restorana sa svojim hotelskim barovima. Pod sloganom “Na Koktel u Hotel”, za vrijeme trajanja Tjedna restorana Zagreb, hotelski će barovi svakog dana 100 minuta, od 18.00 do 19.40 sati, nuditi koktele po promotivnim cijenama od 20 – 25 kn. Trend ispijanja koktela prije večere tako približavamo hrvatskoj publici, a ovog puta u hotelskim barovima čekaju vas fantastični kokteli s autohtonim hrvatskim sastojkom obožavanim u svijetu – šljivovicom! U akciji sudjeluju: Esplanade Zagreb Hotel (Esplanade 1925 Lounge Cocktail Bar), Sheraton Zagreb Hotel (Cafe Imperial i Piano bar), The Westin Hotel (Diana bar) i Hotel Antunović Zagreb (Vertigo bar).
Malo više o Tjednu restorana Zagreb
53 restorana sudionika koji zadovoljavaju stroge kriterije organizatora u navedenom razdoblju gostima nude posebno osmišljene jelovnike. Svaki jelovnik je slijed od tri jela (predjelo, glavno jelo i desert) po fiksnoj cijeni od 100 kn. Većina restorana u ponudu uključuje aperitiv ili čašu vina. Vrijednost ponuđenih jela u redovitoj je ponudi minimalno 50 % veća.
Manifestacija Tjedan restorana inspirirana je sličnim akcijama koje se održavaju u svjetskim metropolama poput New Yorka i Londona, čiji cilj je omogućiti što većem broju građana posjet restoranima, promocija restoranske kulture, poticanje interakcije ugostitelja i posjetitelja restorana te oživljavanje gastro scene Hrvatske. Pregled svih jelovnika i telefonske brojeve za rezervacije možete pogledati na web stranici http://www.tjedanrestorana.com/restorani. Dobar tek i živjeli!